Re: Mecanic bun Bucuresti

#11
dj_geo2007 scrie:Are cumva aparatura pentru centrat rotile?Dupa ce am schimbat bratele inferioare,bucsile la bara stabilizatoare si flansele de la amortizor masina merge foarte greu din cauza rotilor care stau pe sosea in forma de V.
Din cate stiu eu Andrei nu are aparatura pentru reglat unghiul de fuga... Daca nu iti este departe zona Theodor Pallady - Glina te indrum eu la o vulcanizare care are aparatura 3D pentru reglat unghiul de fuga... Ultima oara pretul era 50RON (acum vreo 6luni) :)
Nu accelera mai mult decat ingerul tau poate zbura...

Re: Mecanic bun Bucuresti

#13
Azi am fost si mi-am reparat troncanitul la roata.Va reamintesc ca facea destul de urat din senin deci se putea intampla pe autostrada sau mai stiu ce excurise prin afara tarii,deci mare grija.Ca service am ales cel de langa mec crangasi multumesc colegului wol pentru indrumare.Baietii de acolo au lucrat foarte curat, rapid si ca pret la fel foarte multumitor.Gasisem in targ capat de bara la 120 ron, aici il aveau cu 150 ron + 60 ron manopera...pomana curata.

Re: Mecanic bun Bucuresti

#14
Bravo Dannyboy!! La fel si eu tot cu 50 ron de la CARPATI din Progresu si montaju 80 ron ca a fost complicat, trebuia sa arda o bucsa ca nu iese asa usor....(ma refer la bascula cu pivot,bucsa...)
Ultima oară modificat 04 Noi 2012, 23:53 de către Mustang, modificat 1 dată în total.
Motiv: Ti-e greu sa scrii corect gramatical? Avertisment emis!

Re: Mecanic bun Bucuresti

#16
Pai depinde din ce zona vii. Cel mai usor ajungi de la Liberty Mall, mergand inainte pe sos. Progresului, catre autogara Filaret. Ai de trecut 2 intersectii (una cu str. Nasaud si una cu str. Spatarul Preda, ambele semaforizate). La un moment dat, soseaua va coti brusc stanga, catre Viilor. tu insa va trebui sa faci dreapta si ai intrat pe str. Veseliei. De acolo, te uiti si tu dupa numerele afisate pe portile caselor.
"Educația este ca erecția. Dacă o ai se vede."

Re: Mecanic bun Bucuresti

#17
E PROFESOR UNIVERSITAR DOCTOR IN MASINI ANDREI!!!
Am fost la el si mi-a rezolvat problema rapid, ieftin si eficient! Am fost la service Daewoo si au fost varza aia, m-au pus la cheltuieli mari si inutile.
Mi-a reglat tachetii, mi-a curatat toate firele de masa si mi-a schimbat un injector ieftin si bun!
アジアのモーター

Re: Mecanic bun Bucuresti

#18
iuliancro scrie:E PROFESOR UNIVERSITAR DOCTOR IN MASINI ANDREI!!!
Am fost la el si mi-a rezolvat problema rapid, ieftin si eficient! Am fost la service Daewoo si au fost varza aia, m-au pus la cheltuieli mari si inutile.
Mi-a reglat tachetii, mi-a curatat toate firele de masa si mi-a schimbat un injector ieftin si bun!

Salut Iulian ,

Cat ai dat pentru reglat culbutorii? As fi interesat si eu. Sau mai bine zis cat ar fi doar operatia asta ca banuiesc ca la tine ti-a calculat pretul la toate operatiile. Apropo, ai lasat motorul sa se raceasca? sau ti i-a reglat la cald?(nerecomandat) Cu check-ul ai rezolvat-o?

Daca tot a desfacut capacul de deasupra (capac chiuloasa) ai schimbat si garnitura aia neagra?

O zi buna.
*Mecanica MATIZ & SPARK
*Revizii periodice
*Diagnoza Daewoo fabr. 99-2008
<< Tel : 0721 387 857 - Tudor >>
https://www.facebook.com/MATIserv/

Re: Mecanic bun Bucuresti

#19
Salut!
I-a reglat cu motorul rece. Am lasat-o de seara la el si a facut-o a doua zi dimineata. Strict pentru tacheti era 80 ron manopera, dar eu am mai plusat ceva pentru ca mi-a curatat toate masele de pe caroserie, mi-a schimbat si un injector si garnitura de care ziceai. Mi-a pus si testerul si mi-a sters erorile si acum masina merge super, consuma putin (la prima vedere) si cel mai important - nu mai are Check-ul aprins si nici erori.
アジアのモーター

Re: Mecanic bun Bucuresti

#20
iuliancro scrie:Salut!
I-a reglat cu motorul rece. Am lasat-o de seara la el si a facut-o a doua zi dimineata. Strict pentru tacheti era 80 ron manopera, dar eu am mai plusat ceva pentru ca mi-a curatat toate masele de pe caroserie, mi-a schimbat si un injector si garnitura de care ziceai. Mi-a pus si testerul si mi-a sters erorile si acum masina merge super, consuma putin (la prima vedere) si cel mai important - nu mai are Check-ul aprins si nici erori.
In sfarsit, bine ca ai rezolvat-o.Chiar ma bucur sincer :)
Daca imi aduc bine aminte ti-am spus in seara aia ca check-ul il banuiesc aprins de la vreun injector sau vreun fir de masa (patit si de mine cu firul de masa).
Da, in mod normal ar trebui sa ai alt consum caci un injector defect sau infundat da un consum ca naiba.

Bafta multa in continuare.
Poate ne vedem maine la intalnire. ;)
*Mecanica MATIZ & SPARK
*Revizii periodice
*Diagnoza Daewoo fabr. 99-2008
<< Tel : 0721 387 857 - Tudor >>
https://www.facebook.com/MATIserv/

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

cron